Een hilarische teamstrijd tegen je collegaés, familie of vrienden om er vandoor te gaan met de schaal bitterballen.
Dit programma eindigt met de (bedrijfs)borrel, maar voorlopig is het nog niet zover. Tijdens een hilarische teamstrijd moeten de teams het eerst tegen elkaar opnemen in 3 rondes. Elk team heeft een ‘Team iPad’ waarop, na de uitleg van de presentator, de opdrachten vanzelf in beeld verschijnen. Vraag of opdracht goed volbracht? Jullie positie in de ranking past zich direct aan. Maar let op… sommige battles moet je opnemen en het bewijsmateriaal wordt direct bekeken.
Staat jouw team aan het einde van het programma bovenaan? Wint jullie team de schaal met bitterballen. Proost! De borrel kan beginnen, maar wordt de schaal bitterballen door het winnende team wel gedeeld met de rest…?
In ronde 1 staat algemene kennis centraal. Bij het goed beantwoorden van de vraag ontvangt elk team direct de score. Op de iPad is de real-time score dus altijd te volgen. Bij het onderdeel 20 secondes battles strijdt je tegen de andere teams op verschillende behendigheidsonderdelen. Weet je wat bottle flippen of pingpong plop is? De battles zijn alles of niets. De video die je zelf opneemt dient als het bewijs. Het programma eindigt met de muziekquiz. Onder leiding van onze quizmaster moet je zo snel mogelijk antwoord geven op de muziekvragen die in de ‘Team iPad’ verschijnen. Wie is de zanger of zangeres? Uit welk jaar komt de hit? Meezingen kan je extra punten opleveren. Je zult merken hoe fanatiek je collega’s, familie of vrienden kunnen zijn.
AANVULLENDE INFORMATIE
Genoeg uitdagende opdrachten waarbij je misschien ook een andere kant van je collega’s kunt ontdekken. Zoals gezegd kan het bedrijfsuitje of teamuitje volledig aan jullie team worden aangepast. Dit zowel wat betreft de specifieke invulling van de dag als tijden of het aantal deelnemers. Een schema zou kunnen zijn:
12.00 | Ontvangst met lunch | (optioneel) |
13.00 | Ontvangst op locatie | |
13.15 | Kennismaking met de begeleider, introductie programma en e.v.t. indeling teams | |
14.30 | Aanvang activiteit | |
16.30 | Einde activiteit en prijsuitreiking | |
16.30 | Aanvang borrel | (optioneel) |
18.00 | Avondprogramma, BBQ/Diner, feestavond, etc | (optioneel) |
Neem dan direct contact op met één van onze enthousiaste medewerkers of vraag geheel vrijblijvend meer informatie aan!