Denk jij alles van jouw collega’s of vrienden te weten? Speel dan het Ranking the Stars spel als bedrijfsuitje, vrijgezellenuitje en kom er achter of jullie daadwerkelijk alles van elkaar weten!
Bijna iedereen kent het spel, quiz Ranking the Stars, een bekend spel van de televisie. Onder begeleiding van onze Paul(ien) de Leeuw kan ook jij het spel nu spelen met jouw eigen collega’s of vrienden op een gezellige locatie naar keuze tijdens jou bedrijfsuitje of teambuildingsdag.
Bij dit spel wordt voorafgaande aan iedereen werkelijk de meest hilarische en ongegeneerde vragen gesteld. Vervolgens is het aan jou om al je collega’s of vrienden per vraag te rangschikken. Want wie staat er bij jou op nummer één als het gaat om wie de meeste blunders begaat? Uiteraard kan je zelf het niveau van de gestelde vragen bepalen!
Tijdens de quiz Ranking the Stars wordt het lachen, gieren en brullen, wanneer bekend wordt hoe collega’s, vrienden elkaar hebben gerangschikt.
De meest waanzinnige motivaties en verhalen komen boven water. Met alleen het voorlezen van jouw top 10 lijst nemen wij natuurlijk geen genoegen. Want iedereen is natuurlijk uiterst nieuwsgierig naar de reden voor die keuze! Dit arrangement wordt vaak geboekt voor tijdens een borrel of diner. Wanneer het arrangement gespeeld wordt tijdens een diner zullen er uiteraard aangepaste programma tijden zijn. Ranking the Stars is een erg leuk uitje als bedrijfsuitje, personeelsuitje of vrijgezellenuitje, waarbij de groep elkaar goed kent. En wees gewaarschuwd…want iedereen komt aan de beurt, dus ook jij!
Na dit spel zal bekend worden of jullie echt zoveel van elkaar weten als jullie voorafgaand het spel dachten. Of is het beeld dat je van jouw collega’s of vrienden had helemaal omgeslagen? En voor het team die tijdens het spel het beste heeft gerankt, verdient uiteraard een ludiek prijsje!
AANVULLENDE INFORMATIE
Genoeg uitdagende opdrachten waarbij je misschien ook een andere kant van je collega’s kunt ontdekken. Zoals gezegd kan het bedrijfsuitje of teamuitje volledig aan jullie team worden aangepast. Dit zowel wat betreft de specifieke invulling van de dag als tijden of het aantal deelnemers. Een schema zou kunnen zijn:
12.00 | Ontvangst met lunch | (optioneel) |
13.00 | Ontvangst op locatie | |
13.15 | Kennismaking met de begeleider, introductie programma en e.v.t. indeling teams | |
14.30 | Aanvang activiteit | |
16.30 | Einde activiteit en prijsuitreiking | |
16.30 | Aanvang borrel | (optioneel) |
18.00 | Avondprogramma, BBQ/Diner, feestavond, etc | (optioneel) |
Neem dan direct contact op met één van onze enthousiaste medewerkers of vraag geheel vrijblijvend meer informatie aan!